8 februari

Haha var på lagomt dåligt humör igår. Första jag gör då jag kommer hem från skolan är att börja gråta. För att Mattias tagit alla chokladbollar.. En aning trött. Valde i alla fall gymnasium igår, usch fy och blä. Valde sam på draggen som första och sam på minerva på andra, väldigt varierande! So är väl inte direkt mitt favorit ämne men aja. Hade även nationella prov, gick rätt bra faktiskt, bara för att jag säger det nu så kommer jag endast få G. Idag hade vi hk prov, gick super, fick fan MVG minus. Frågan är hur fysiken ska gå imorgon, känner att jag verkligen inte kan någonting! Har också nationella i svenska imorgon.. 3 timmar.. bara tiden får mig att må dåligt. I alla fall laddat upp med godis så jag lär förhoppningsvis klara mig. Nu ska jag återgå till fysikpluggandet, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0