5 februari

hellooo, inte direkt gjort något speciellt i helgen. I fredags fyllde Jonas sex (:O:O) så släkten kom och vi firade honom, efter det var jag med Johanna, Selma, Linnea, Emma, Saga och Malin. I lördags var jag i stan med pappa och Jonas, det ända jag kommer ihåg att jag köpte var skor och fotoalbum. Sedan satt jag flera timmar och rensade massa bilder. Insåg att jag och Saga bara var 12/13 år när vi åkte till Uppsala själva, tänkte typ att vi var 14, sen kom jag på att jag var det förra året. Tiden går så sjukt fort! Idag har jag städat, bakat och pluggat. Var med Emma på gymmet också, skönt att få träna lite.

Ser verkligen inte fram emot veckan, kommer bli förjävlig. Först nationella på tisdag och torsdag, sen hk prov och fysik prov. Som om det inte räckte med att ha spanska typ varje dag. Fyfan. Måste välja gymnasium också, trots att jag redan vet vad jag vill gå och allt känns glasklart så vill jag inte välja.. Tänker inte fortsätta med spanska heller, känns sjukt onödigt att byta språk men jag har verkligen inte lärt mig någonting under 4 år. Känns som att man borde ha lite grundkunskaper om man ska fortstätta på gymnastisera liksom. Aja, nu ska jag sätta på en film, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0