29 februari

tack Jörgen och Ida för att någon äntligen kommenterar! :D
Gjorde muntligt nationellt prov i matte idag, gick väl rätt okej, fick även tillbaka spanska provet och fyfan vad jag blev glad att jag klarade det, trodde verkligen inte att jag skulle det så jag var förberedd på omprov och hela köret. Ikväll bär det av till observatoriet, känns bara jobbigt, redan varit där två gånger så.. Det är dock värt det eftersom vi är lediga imorgon. Eftersom min hårdisk kraschat så måste jag nu gå igenom hela jävla bloggen och spara alla bilder.. Något drygt. Varför är man så osmart och bara sparar allt på ett ställe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL!

2012-02-29 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0