28 februari

HEJ PÅ ER!
Känner att det var ett tag sedan jag skrev sist, och så var det inte det :pPPpPpPpp Nej okej..
Igårkväll var crazy, jag och Mattias slogs som aldrig förr. Haha. Ne men vi brukar liksom alltid bråka och slåss och så, men igår asså.. Började med att han tog min B&J, då började jag skrika massa på han och ah sen spåra det, först började vi typ slå/klösa/nypa varandra och det slutade med att han låg på golvet och försökte döda mig medans jag typ höll fast han.. Och mamma satt där på en stol och typ skrattade åt oss? efter typ en halvtimme ba: ska ni inte sluta snart eller?
Ah nog om det. Har varit en helt okej tisdag idag faktiskt, världens skönaste vecka nu också och sen lov nästa vecka, inte helt fel. Nu ska jag ägna min kväll åt oth och gymmet, hejdooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0