18 februari

Tjeenare tänkte bara berätta att jag köpt två råttor.. det är något som inte står rätt till asså..;) ne men jag har tänkt på det i typ en månad att jag skulle vilja ha råttor igen(blame William spetz..) så igår efter skolan så for jag, mamma och Jonas och köpte två stycken. Dom är hur små som helst och verkligen urgulliga, dock är dom jätte otama så de går knappt att hålla i dom. Någon som har namntips? Okej, nog om råttor. Igår var jag med Linnea, Emma, Johanna, Selma och saga, vi gjorde semlor och spelade poker. Idag ska jag inte göra något speciellt, är sjukt taggad på att fara ut och springa men eftersom det är storm så känns det inte så lockande.. nu ska jag lana oth, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0