15 februari

känner mig tvungen att uppdatera även fast jag typ inte har något att skirva om, som vanligt.. Igårkväll var jag i alla fall med Saga och Linnea, vi såg jag saknar dig, självklart grät jag genom hela filmen. Jag tycker den var riktigt bra fast lite väl lång. När jag kom hem skypade jag med tärnamänniskorna fram till typ halv tolv, då gick jag och duschade, inte smartaste saken att göra sisådär mitt i natten då man blir pigg efter det, så då somnade jag typ vid 2..
Hade matteprov idag, gick okej i alla fall, slarvfel som vanligt. Har inte gjort något speciellt ikväll, sett one tree hill, städat osv. Sjukt skönt att slippa plugga! Nu ska jag fortsätta mitt oth tittande, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0