12 februari

har lite panik just nu, tror alla mina bilder har försvunnit från min hårdisk.. livet är underbart.
Idag har Jonas haft barnkalas så då har jag hållit i det, gick rätt så bra faktiskt, barnen var ovanligt snälla!;) Lekte lite lekar och åt tårta och så. Var på gymmet med Selma och Emma ikväll. Hade dock väldigt ont i huvudet så jag orkade knappt göra något. Borde verkligen ha pluggat matte i helgen men nejdå inte har jag gjort det inte. Veckan kommer suga.. Johanna, Malin, Selma och Emma åker till tärna med typ halva klassen och allt kommer suga apballe och sen är det alla hjärtans dag men Justin har fullt upp att planera sin tour och spela in sitt album så han hinner inte träffa mig och sen har vi spanska varje dag och bajs tråk blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0