7 augusti

Hejhej, sitter nu i bilen på väg ut i stugan igen. I torsdags var alma och loke där, vi gjorde inte direkt något speciellt. Stannade kvar där när de for hem och i söndags kom ett helt gäng med underbara vänner ut dit, hade jätte tur med vädret! Badade, solade och hade det ba trevligt. Var så himla kul att träffa alla igen! Typ hundra år sedan sist! emma, selma, lina, arvid och philip sov över och for sedan hem vid 2 igår. Idag har jag varit i stan med mamma, hittade två par skor, ett linne och en kofta. Som sagt nu är jag på väg ut till stugan igen, stannar där till imorgon kväll då vi ska hem igen, blir äntligen av med familjen som åker till några kompisar och jag får huset för mig själv i två dagar. Men sen åker vi ut till stugan för typ sista gången eftersom pappa börjar jobba och jonas ska inskolas på fritids. Tiden går alldeles för fort och det är helt sjukt att det inte ens är två veckor kvar till skolan börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0