30 augusti

är så fruktansvärt slut i kroppen just nu, har även extrem träningsvärk från boxningen. Hade sovmorgon idag, eller ah måste ändå ta bussen klockan 8 men börjar 10 i 10. På idrotten sprang vi 3 km, gick rätt så bra, förutom att jag fick sjukt ont i benhinnorna. När vi slutat gick jag förbi på skopunkten och köpte ett par skor som jag har viljat ha aslänge. Efter middagen for jag och simmade och nu är jag som sagt helt död. ska chilla framför 7th heaven ett tag och sedan gå och lägga mig i tid. Fick nyss veta att jag ska till tandläkaren 24 september #%@!¤%. Resten av mitt liv kommer spenderas borstande av mina tänder, tänker fan inte laga en ända tand till!
the shoes - bästa kvallan, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0