29 augusti

237 dagar kvar till justin nurå. TAGGAD.
Boxningen igår var sjukt kul! Trodde det skulle vara roligt och bra träning och så men shit alltså! Varför har jag inte börjat tidigare liksom. Har en testgång kvar och sen ska jag nog köpa boxning/boxercise kort. Då blir det träning typ tre gånger i veckan, känns lite drygt att det är i stan eftersom att man behöver skjuss eller buss varje gång, annars hade jag nog tränat oftare men ah. Har nu träningsvärk i varenda kroppsdel typ.. Ska ut och springa lite senare för att träna bort den men den lär ju inte vara borta innan imorgon då vi ska springa 3km på idrotten, kommer typ halta runt där.. Kul att Alma också är så taggad för då kan jag fortsätta råka slå henne lite för hårt:] Nu ska jag mysa med brodern min, see yah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0