26 augusti

hola amigos! nyss hjälpt mamma lägga ut lite annonser på blocket och håller typ på hungra ihjäl.. Igår for jag ut till stugan, sprang först några kilometer och hjälpte sen till med att hugga ved och dra ner ris till brasan och så. Efter middagen såg vi lite tv, Justin hos skavlan du vet, sen gick vi ner till bryggan och pappa lekte pyroman och typ hällde massa bensin på brasan och på marken sen sprängdes typ hela ön ne men blev värsta explosionen typ, haha. Det var asmysigt med solnedgången och allt och jag hatar att vi inte ska ut dit nå mer. Sen gick vi in och käkade kräftor och godis och sånt. I morse for jag ut och sprang min lilla runda på 5,2 km och sen typ deppade jag, för nu är verkligen sommaren slut. Juste, tog sista doppet också, typ 15 grader.. Ikväll blir det 7th heaven all night. Och imorgon fyller jag fan år, tårtaaaaa♥ Bjussar på lite kassa mobilbilder.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är bara bäst Camilla vilka kanonbilder du tar från stugan, grattis, grattis.

2012-08-27 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0