17 september

Tjeeeena. Har världens absoult finaste vänner! Efter skolan igår gick jag runt och var nervös i 3 timmar för att Malin, Johanna, Selma, Linnea och Saga skulle fira mig och Emma. Det började med att jag och Emma gick hem till Linnea klockan fem, vi fick inte komma en sekund före för då kunde allt förstöras.. Vi var skit rädda för dom hade typ planerat tre veckor och det sista dom sa var att vi skulle ha oömma kläder och ombyte med oss... plus att dom pratat med typ uppis-janne och kyrk-simon.. Vi förstod att dom hittat på något galet men inte kunde jag tro att det var något sånt här! På Linneas bro hittade vi en korg med en lapp och kamera i, bredvid låg två flytvästar.. Vi skulle gå till skolan.. med flytvästar! för att hitta nästa lapp, den var gömd inne i ett skåp på skolan tillsammans med fyra simarmpuffar(eller vad det nu heter) det var då meningen att vi skulle ta på oss dom och gå till ica för att hämta ut ett paket åt Angelina Jolie.. med armpuffar! Aja, man måste ju kunna bjuda på sig själv haha. Gissa vad som låg i paketet då, jo simglasögon och badmössa! Då skulle vi alltså gå till kyrkan.. med simglasögon och badmössa! Dock var det ingen som kom och låste upp som dom lovat så vi fick istället gå till ett hus, iklädd flytväst, armpuffar, simglasögon och badmössa, och be om att få låna toaletten.. Då skulle vi båda gå in samtidigt, för att sno en tandborste och sedan springa därifrån.. När vi gjort det skulle vi till betongplattan där hittade vi näst sista lappen där det stod att vi skulle följa ''rödluvan'' (malin, johanna, saga och linnea hade hela tiden hållt koll på oss utklädda till rödluvan) och på vägen hade Linnea-rödluvan lämnat en korg med den absolut sista lappen. Där stod det att vi skulle gå bakom Malin och Johannas stall. När vi var på väg dit hängde det lila band i lyktstolparna och jag ba; japp, skoj att man ska träffa Justin i dom här kläderna.. Haha. Det var i alla fall en lykta där bak och en pil mot dörren så vi tog med oss lyktan och gick in genom ena dörren. Där stod det att vi skulle ta av oss alla kläder och sedan gå in i ''sagornas värld'' Vi hörde hur next to you spelades svagt och vi gick försiktigt in. Det första vi möttes av var sånt där kletgrejs som finns i alla engelska filmer när dom har fest, haha asså sånt som är i en sprayburk och så sprutar man på varann. När dom sprutat ner hela oss så insåg jag hur sjukt fin som hade gjort! Dom hade satt upp lite bilder på Justin och det var massa lila överallt;) Dom hade massor med ljus tända överallt och det var jättemysigt. Efter den supergoda maten och marängsvissen satt vi bara och pratade hela kvällen inlindade i filtar i ett jättemysigt stall. Helt klart en oförglömlig kväll!♥

Nu ska jag städa mitt rum och sedan börja packa lite smått inför turkiet, bara fyra dagar kvar nu tills vi åker. HYPED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0