3 oktober

morsning, dagen har inte direkt börjat så bra.. först ringer mamma och väcker mig halv 8 för att hon ska kolla om mattias är vaken, självklart är han inte det så då måste jag gå hela vägen upp och typ hoppa i hans säng för att han ska vakna. Efter det är det ju omöjligt att somna om så då satte jag på datorn instället och vad ser jag då, jo, Ryan Good sticker från Justin freaking Bieber bara för att chasea sina drömmar.. geez man your stupid... Du kan ju fan inte lämna Justin?! Hur ska alla klara sig utan dig? Vem ska muntra upp Justin när han är ledsen? Vem ska skrika halsen av sig bara för att det är skoj? Vem ska klä Justin? What if he börjar gå runt i sin church outfit igen? AW C'MON DUDE!
I'll miss you..





det blev lite fler än vad jag tänkt...:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0