7 november


Proud♥
Hejhej, borde egentligen skriva ett teknikarbete som skulle vara klart idag men jag gör allt för att undvika det.
Förra veckan var jag ju i Gällivare och hälsade på Ida. Vi gjorde inte direkt så mycket, gick på stan, bowlade, pumpade och såg film osv:) kommer bilder senare. Kom hem i fredags vid 9 på kvällen då åkte jag direkt hem till Nicholas och tittade på film tillsammans med han och André. Slutade med att jag råkade somna och mamma ringde vid 8 på morgon och fråga vars fan jag va, hon blev otroligt nog inte arg alls;) Så när vi sett klart någon rävfilm (?xD) så for jag hem. Jag var lagomt sliten så jag låg ba i sängen hela dagen typ, och samma igår. Nu måste jag verkligen plugga, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0