nolifer...

Yeah man, mycket liv man har då man kollat på Never Say Never två gånger idag... Först efter skolan satt jag själv och bölade sen efter middagen tittade jag med Emma. Sen är det ju väldigt normalt att mitt i filmen få värsta spasmerutbrottet och skrika rakt ut för att jag insåg att ena ollg tjejen fick biljetten gratis :] Hon behöver inte betala någonting men blir ändå hans ollg och jag, jag sitter hemma och kommer aaaldrig få träffa honom.... Och det blir ju inte bättre av att Emma sitter och skrattar åt mig :(
Kan i alla fall glatt medela att hon nu gillar honom, ytterligare en hater som jag turnat into a beliber ;D
Tillägnad till dig Emma Sara (?) Nilsson, nu har du något att dräggla över :D

Kommentarer
Postat av: emma sara CATHARINA nilsson;)

haha tack!!

2011-05-17 @ 15:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0