''det har spårat ut''

Hahah unga tittare varnas, innehållet kan uppfattas som stötande. (eh?)
Stackars Alma, förlåt, hoppas du fattar att det inte var något personligt ;] men alla har ju sina ups and downs... Och då är det ju som perfekt om man har något att avreagera sig på när man redan slagit sönder händerna mot boxarsäcken. Seriöst. Fattar inte hur han kan påverka mig så mycket... Det är allvarligt talat läskigt.

Alma
göru?<3
Camilla
gråter, sj?<3
Alma
varför?:/<3
Camilla
THAT SHOULD BE ME FÖR FUCKING HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Alma
hahah:/<3
Camilla
ne seriöst klarar fan i mig inte det här längre, jävla fucking never say never existerar inte längre! bara påhittat skit!!!!
Alma
det här är fan inte bra för dig
Camilla
ne, seriöst! sitter och gråter som fan för en kille som bor på andra sidan jorden, som aldrig någonsin NEVER kommer veta om att jag existerar!
Alma
du är fan gullig, men det här håller på att spåra ut
Camilla
de har redan spårat ut ;( JAG KOMMER ALDRIG TRÄFFA HONOM, INTE ENS SE HONOM PÅ 1000 MINLJONER METERS AVSTÅND, KOMMER INTE ENS FÅ VARA I SAMMA LAND SOM HONOM
Alma
jo

Camilla
NEJ?!
Alma
jo, han mellanlanda i sverige
Camilla
de gjorde han inte dumma jävla paltskaft ;(
Alma
jo, det gjorde han
han sa det själv
Camilla
NEJ
Alma
jo
Camilla
han gjorde inte det! FATTA!

hon erkände att hon ba hitta på men jag fortsatte dampa...

Alma
jag tror tove är död:o
Camilla
de är jag också,lika bra att du också dör, träffas vi i himlen och sen om 80 år kommer Justin dit, och då blir allt bra
Alma
men snälla sluta?
Camilla
ne, du kan ju hälsa pontus å krille och alla dom att också dö, så kan ni träffas i himlen och så lever jag och justin lyckliga i alla våra dagar (selhora kom till helvetet för hon döda ett fan)
Alma
SLUTA
SLUTAR INTE DU HAR JAG SEX MED KRILLE
Camilla
fine, alla ska ju ändå dö så de är ju lugnt

Alma
KAN DU VARA SNÄLL OCH SLUTA
?
!
Camilla
om du fixar en biljett till hans konsert åt mig
Alma
JAG GÖR DET OM DU SLUTAR
Camilla
du kan inte göra det
Alma
WATCH ME
Camilla
FINE, LYCKA TILL

(länktar som fan till konserten, undra om hon liksom fixar flygbiljett till mig också, passa gärna på när han är i kanada eller usa för jag vill ändå åka dit så då kan man ju liksom ta allt i ett :D smart, right?)

Nu drogar jag who says och försöker låta bli att tänka på vem det är som sjunger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0