19 mars

Hejhej
Har inte skrivit på jätte länge nu men jag fattar verkligen inte varför jag ens har en blogg...
Idag har jag i alla fall varit i stugan med Alma. Vi körde massa skoter och Alma var seriöst helt galen... :p Hon körde inte så himla fort men hon körde ändå galet. Det slutade med att vi flög av skotern xD hon körde typ 80 och sen blev de nå fel så jag flög av, sen såg jag ba hur Alma flög av 2 meter framför och skotern ba fortsatte även fast den redan var död xD Det var as skoj ;D

Ikväll blir det å se massa sorgliga filmer med henne. Har laddat hem massor.
I am Sam
Seven pounds
My sisters keeper
Fish tank
Hachiko
Remember me
The notebook
A walk to remember
Dear John
Letters to Juliet
The girl next door
The last song
Thirteen
Romeo och Julia
I taket lyser stjärnorna

Nu ska jag gå och duscha, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0