29 mars

Hejhej, tar nu en välbehövlig paus från mitt pluggande. Nog för att jag bara pluggat en halvtimme men ändå ;)
Var nyss överlycklig för att jag laddat hem nsn men sen visade det sig att den inte funkade. Lite surt! Imorgon blir det skola hela dagen och så har vi ett två timmar drygt hål. Det vore ju inte helt fel å sluta två timmar tidigare istället. Aja, på kvällen ska i alla fall jag och Mattias å se nsn :D Ne nu känner jag att det här blev lite för lång paus... (tog en timme att skriva detta enorma inlägg ;D) Om jag ska få något gjort är det bäst att jag fortsätter plugga! ;) Hejdå ♥

Bilder från i onsdags på nsn premiären ;D



hahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fattar inte vad jag har gjort!?

men nu äre bra men ändå.

seriöst jag fick pms och skrek att jag hatade krille.

asså över hela skolgården, sen så börja han typ gråta, och jag bah, nej!? vad fan har jag gjort!?

2011-03-30 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0