30 januari

Hejhej, äntligen börjar jag känna mig som en människa igen :D Är helt frisk nu, fast jag är typ super trött ändå. Idag ska vi i alla fall ut och åka skoter och jag måste plugga jätte mycket. Har tydligen historia prov på fredag och ärligt talat vet jag inte vad det handlar om... :s

Har tagit ner alla affischer idag också, mitt rum ser helt fel ut. Det är liksom ljust.. och öppet... Det ser bara helt fel ut för alla stirrande människor är borta :p Jag kunde i alla fall inte ta bort alla då skulle jag ju få skuldkänslor ;) Ska sätta upp alla i sommar igen också, men jag är ganska säker på att dom sitter uppe om någon vecka igen ;p
Hehhe här kommer bilder. Det jobbiga är att det tog 5 minuter att ta ner dom, men typ 5 timmar att sätta upp dom :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0