2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon du känner förälder i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? kreta
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? jao
7. Vilket datum från år 2010 kommer du att minnas? jag vet inte
8. Vad var din största framgång 2010? fattar inte? :p
9. Största misstaget? ingen aning
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ne aldrig så jag måstat fara till sjukhuset, eller när jag gjorde illa min tå och fot så hade jag nog behövt fara på sjukhuset men ändå ;)
11. Bästa köpet? kameran, även fast de inte va jag som köpte den ;]
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? hjo
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? typ wavin' flag för jag lyssnade sönder den i kreta ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer? hittat på mera grejer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit vid datorn xD
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen + släktingar
19. Favoritprogram på TV? vet inte
20. Bästa boken du läste i år? så länge vi båda andas
21. Största musikaliska upptäckten? justin bieber (a)
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg
23. Något du önskade dig men inte fick? många saker ;p
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? minns inte
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? träffat justin bieber och twilightarna ;D
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? vet inte
27. Vad fick dig att må bra? massa
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha taylor, justin och robert ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0