16 januari

Godmorgon
Igår åkte vi lite skoter men de var typ 25 minusgrader så de blev skit kallt. Vi tolkade eftersom att alla inte rymdes på skotern och när Mattias eller Jonas åkte på boben och dom flög av så sa jag åt pappa på en gång, men när jag åkte på den så sket Jonas och Mattias i att jag ramlat av, så då fick jag springa flera mil i djupsnö ;p
Sen på kvällen såg jag film och spelade spel med Malin, Johanna och Selma, sen kom Emma dit också. Vi körde nå himla världenspel, man skulle gissa vilket land det var. Och jag kan verkligen inte fatta hur jag har VG i geografi för jag kunde ingenting xD
Idag ska jag bara vara hemma och typ städa och så, vi kanske ska ut med skotern också men de är typ snöstorm så jag vet inte om jag orkar följa med ;) aja hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0