Vindeln

Hejhej!
I helgen har jag varit i vindeln, följde med Alma och hennes familj. Vi åkte slalom hela dagen igår, men vi (JAG) låg i skogen hela tiden för att jag ramlade så mycket när det var en massa träd ivägen ;p Sen fastnade jag under en gran också... Och det var såklart just vid liften och några killar börja mobba mig :p Sen bastade vi på kvällen och typ rullade oss i snön, sen kollade vi på massa one tree hill. Idag åkte vi lite mer men det var så kallt så det var bara jobbigt ;) Sen failade jag ganska mycket i liften också, skippar detlajer ;] Sen på väg hem satt jag och Alma och diskuterade om att vi måste hata selena gomez... men jag ville egentligen inte göra det men eftersom hon förstör mellan Justin och Christian så blev jag tvungen xD Marielle och stefan tyckte vi var ganska weirda :p

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

ehh JOOO DE SKA DU GÖRA ÄNDÅ!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 13:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0