valentines day

Tjeeena, idag är det ju alla hjärtans dag (justins favorit dag ;)) och jag har fått chokladhjärtan och ett gulligt kort av saga och av mamma och pappa fick jag en sjal. Imorgon är vi lediga :D Då ska jag bara vara hemma och slappa, ska nog försöka fara till gymmet också. Har massa saker jag måste plugga, spanska prov på onsdag, musik prov på torsdag, so redovisning på fredag. Gaaanska stressad eftersom jag inte börjat med något av det.
Nu ska jag sätta på the notebook (justins favorit tjej-film ;)) och sörja över att jag aldrig kommer träffa honom. Deppningen blir ju inte direkt bättre av att man sitter och kollar på helt underbara bilder och videosar på han :(

alldelens för perfekt

LOOOOVE THE SMILE IN THE END ;D


hahahah uschers ansiksuttryck när Justin skriker - priceless! ;]
lite för mycket red bull kanske? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0