bara för att ha något att skriva om

Dag 01- Presentation av mig själv
Dag 02- Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 03- En sång som får mig att må bra
Dag 04- Två dagar jag längtar efter
Dag 05- Min favoritlåt
Dag 06- En nytagen bild
Dag 07- Tio sanningar om mig
Dag 08- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 09- Min favoritplats
Dag 10- En person som betyder mycket för mig
Dag 11- Alla bloggar jag läser
Dag 12- Någon jag saknar
Dag 13- Fem bilder från ett minne 2010
Dag 14- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 15- En bild från när jag var liten
Dag 16- Tio saker jag gillar att göra
Dag 17- Mina favoritdagar på året
Dag 18- Mina syskon
Dag 19- En sak jag önskar att jag får uppleva igen
Dag 20- En sak jag gör dagligen
Dag 21- Två favorit smycken
Dag 22- En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 23- En bild som är över 1 år gammal¨
Dag 24- En bild som är tagen i staden där jag bor
Dag 25- En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 26- En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 27- Tre filmer jag sett och gillat
Dag 28- En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 29- Något jag vill göra just denna sekund
Dag 30- Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 31 - Någon/Några som betyder mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0