mellandagsrea


Tjenixen, varit i stan hela dagen med familjen. Känns som jag verkligen inte hittade någonting men kom ändå hem med 8 plagg :D 4 koftor/hoddies/tröjor, en klänning, en tshirt, tights och en bh. I bilen Jonas ba - jag tror att jag ska bli en tjuv när jag blir stor, det är enklast så. Det känns ju verkligen skönt att han tänker så!..
Skoj att min dator har en stor fet spricka över hela skärmen också... Somnade med datorn i sängen och då jag vaknade låg den på golvet, jag orkade inte bry mig om det så jag ba flytta på den och sen när jag startar den efter stan så är hela skärmen förstörd.. Ikväll ska jag på gymmet med Emma, det behövs verkligen! hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0