Dag 01- Presentation av mig själv

Jag heter Camilla Andersson, 15 år gammal. Bor i Sävar med min mamma, pappa och två bröder. Går i 9an på sävar skola och är allmänt less på allt som har med skolan att göra. På fritiden så är jag mest med kompisar eller bara tar det lugnt. Spenderar mycket tid på twitter också;) Som person är jag oftas glad och flummig, jag har sjukt lätt för att börja gråta också tror jag;) Är rätt så blyg kring folk jag inte känner men tillsammans med mina vänner är jag allt annat än blyg... Jag skulle inte klara mig utan min mobil, twitter, mina vänner och Justin. Ibland undrar jag hur jag skulle vara om jag inte hade Justin.. Det kanske låter sjukt att en person som inte ens vet att man existerar kan hjälpa en igenom livet. Han inspirerar mig sjukt mycket. Nu skulle det här ju som vara en presentation om mig och inte Justin så de är nog bäst att jag slutar nu:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0