yeah man

hejhej :) nu har skolan börjat och det känns *^?%¤&/*^
I fredags for vi ut till stugan för sista gången i år. Åt kräftor och bara chilla. Igår fyllde man ju år så då blev de presenter och tårta! Och idag så åkte vi hem från stugan. Jag, Mattias och Jonas badade också.. haha var typ 15 grader i vattnet så det var ju inte så super varmt direkt ;) Kommer säkert bli sjuk nu också.
Fick i alla fall en mobil och lite smågrejer. Eller en biljett till Justins konsert i Brasilien kanske inte är en smågrej menmen ;) Hahaha fatta hur mycket jag flippade när jag fick den, typ tusen reaktioner på samma sekund. Senare på dagen kom grannarna och då frågade dom vad det var som hänt xD Ska i alla fall dit med mamma och Mattias den 6 oktober och 8 oktober kommer bli den absolut bästa dagen i hela mitt liv!! Kan fortfarande inte fatta att det är sant! SHIT! Never say never säger jag bara! Nu ska jag hålla mig vaken till tre, ska se VMA, lycka till... peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0