romeo and juliet



Igår såg jag ju Romeo och Julia och jag gråter seriöst mer än julia när romeo dör, jag gråter mer än vad dom två gråter tillsammans i slutet, jag gråter mer än vad alla gör tillsammans i hela filmen. Jag hatar den filmen! Inatt satt jag typ och skrek åt han i slutet att han skulle vänta 10 sekunder och så skulle allt slutat lyckligt istället. Men näe, då ska han ta de där jävla giftet och dö. Önskar han fortfarande var 16 för då kan jag lova att jag skulle vara hans juliet! Camilla Dicaprio skulle väl funka ganska bra, fast Cam Dicaprio låter bättre men de är ju lätt att fixa ;)

Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

Du sk heta camilla somers!!!!"<3

2011-08-11 @ 00:53:55
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0