läs inte

asså nu whainar jag bara ännu mer!!!!!!!!!!!! jag skulle ju för fan kunna vara där. Jag skulle ha kunnat se honom nu. Kunnit vara i samma land som honom, i samma stad, i samma byggnad, några meter ifrån honom. Men näe, varför skulle jag få ha så tur. Varför ska inget gå som man vill?!
Okej, visst, ni tycker det är patetiskt att jag håller på så här. Men när man gillar någon så pass mycket som jag gillar Justin så förstår man mig. Hur mycket jag skulle kunna göra för att få träffa honom. Seriöst. Jag kan inte ens föreställa mig att det skulle hände för det käns så omöjligt, men never say never. Det är inte bara det att Justin är fin, sexig, vacker, snygg, söt, het, gullig, sjunger bra och är känd som gör att jag gillar honom. Inte alls. Det är de att han har så grymt fin personlighet, han bryr sig så fruktansvärt mycket om andra, han vill inte svika någon! Och han är duktig. Han har i stort sett lika stor press på sig som Michael Jackson, och Justin är 17, han är sjutton år och har kommit så sjukt långt. Och det är inte bara tack vare patetiska fjortisar som jag som han kommit så långt. Utan det är för att han har talang. Han är bra på det han gör. Och han har bra folk runt sig som hjälper honom to stay grounded. Så han inte blir någon bortskämd diva som får en text som han ska sjunga på ett visst sätt. Utan han kämpar, han har kämpat hårt. Men det förstår förstås inte folk som hatar honom. Eller som inte bryr sig. Dom tycker det bara är lättare att hata honom, i alla fall låtsas. Om han nu är så jävla hatad, hur kan han då kommit så långt. Hur kan varenda konsert vara utsålda. Hur kan halva jävla världen ha bieber fever om han suger?! Och det är inte bara tjejer i 9-13 års åldern som alla verkar tro.
Johnny depp My daughter is a big Justin Bieber fan, and she turned myself and my woman Vanessa and our boy Jack on to Justin Bieber... He's a sweet kid." "It was the first time I had heard the term, 'A Belieber' and I admitted that I was a Belieber and he magically appears - there he was," Johnny added.
Mina BRÖDER(=killar för er som inte fattar) gillar Justin. Dom tycker han är cool och sjunger bra. Varenda jävla tv show(ellen, jimmy kimmel, david letterman osv) snackar bra om Justin. Till och med Josefin Crafoord snackade om hur mycket hon gillade Justin, men det var efter hon sett NSN innan det tyckte hon att han lika gärna skulle kunna va en hamster. Det betyder ju liksom att den filmen ändrar ens tankar om honom ganska mycket. Så att inte se filmen är bara töntigt. Även om du hatar honom. Det kommer hur som helst ändra din syn på honom. Det törs jag lova. Och om du inte ens gillar Justin, varför slösa massa tid på kommentera och dislikea varenda jävla låt & video på youtube. Om du tror att du får ut något bra av det har du så jävla fel. För han kommer aldrig sluta bara för att omogna haters trycker ner honom. Det är för fan dags att visa lite respekt och sluta trycka ner folk som lyckats bättre än dig själv, som faktiskt gör skillnad. För det gör han. Han donerar pengar, han åker till sjukhus och träffar barn som inte har någon chans att träffa honom pga olika hemska sjukdomar. Han fick 243.000 kronor för sitt hår, för en liten hårlock rättare sagt, allt det gick till välgörenhet. Seriöst för er som tror att ha bara är en popidol för alla fjortisar, ni har så jävla fel! Dom flesta, eller dom riktiga kanske man ska kalla dom, gillar honom för den han är, för allt bra han gör, och självklart för att han är Justin Bieber också, men det är inte det som är huvudsaken, inte för mig i alla fall, och jag vet att det inte bara är jag som tycker så.
Jag gillar han för att han är Justin. Inte Bieber.

ENOUGH SAID.

Och till er som faktiskt läste det här, duktigt gjort, även fast det var fullkomligt onödigt, men tänk efter nu, speciellt om ni hatar Justin eller någon annan människa som faktiskt inte gjort ett skit mot er. Är det värt det? Är det värt att lägga ner massa tid på att trycka ner oskyldiga människor? Tvivlar på det.
Kände bara att jag behövde få ut mina aggresioner ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ägde ut hon/han

2011-04-04 @ 19:16:34
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0