17 september

jag måste bara få beskriva mitt hat för politik!!!!!!!! inget personligt till politiker nu men asså herreguuuuuuuud! hur orkar man engagera sig?! enligt mig är det den absolut värsta saken i skolans världshistoria (hittills) och jag är så oooootroligt glad att de är över nu, även fast de gick åt helvette, så slipper jag de ändå! jag blir seriöst nöjd om jag får godkänt! för enligt mig är godkänt inte ett bra betyg, inte för mig i alla fall.


ikväll ska jag se film med saga, linnea, malin och johanna :) vi ska se remember me.

haha och på tal om linnea,
idag var nog inte riktigt hennes favorit dag ;) på biologin så skulle vi gå ner till ån och då gick hon runt och ropade på en kille som va borta, och då sa jag och ebba ba, jaa han är död och massa sånt, då sa hon åt oss att gå och dränka oss och så höll vi på så resten av dagen, sen när linnea skulle låsa upp cykeln, ja, då går nyckeln av i låset xD hahahah och hon va ju så himla ''sur'' eftersom hennes ''son'' försvunnit och jag och ebba sa att han va död ;) så hon stog typ och skrek :p


hahh varsågod emma ;)
fast jag har satt dit mer bilder, asså där hålen är ;)

Kommentarer
Postat av: EMMA NILSSON

TAAACK:D

2010-09-17 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0