remember me


hejhej, igår såg jag ju remeber me med malin, johanna, saga och linnea :) i slutet så grät alla och jag och linnea va värst som vanligt ;) vi satt typ där ba uuäääh! (spoiler)han skulle inte döööööööö!!!!! xD

och sen skrämde vi typ upp varandra att han den när usama bilnada (eeh? :p) skulle komma och döda oss, och sen började vi typ prata om hagamannen å tsunamin i thailand och massa sånt ;) och sen när jag och linnea skulle cykla hem så stog jag där ba: ajdå nu kommer usama bildada (jag kan verkligen inte stava xD) men jag skrämde typ upp mig själv mer ;) och så fort jag kom hem så gick jag och drog ner för fönstret och låste dörren så att inte usama binlada skulle komma in genom fönstret, sen googlade jag honom ;p och nu när jag vet hur han ser ut så ska jag börja leta efter honom och när jag hittar han så ska jag tortera han...... nån som hänkar?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hänkar!! Usama Binladin ;) tror jag..

2010-09-18 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0