illa

jag är seriöst helt oduglig! jag ska egentligen göra massa läxor, har so prov på fredag och jag har inte pluggat nååått, och jag kan inte nåååått heller. men istället för att göra de, ja, då sitter jag vid datorn. jag behöver typ personlig tränare! sen är jag så trög också så de tar hundra år innan jag lär mig något. inteee bra!

men eftersom de inte går så bra för mig så tycker jag att de är lika bra att jag fortsätter sitta vid datorn, måste ändå fixa med massa mappar och sånt så då gör jag i alla fall något vettigt ;)

hehe här kommer lite mer bilder från när jag och jonas firade bella ;)



ett litet tips ;) om du är lat, blås inte ut 23 ljus samtidigt om de finns en brandvarnare i samma rum, för de leder till att de blir för mycke rök, brandvarnarn börjar pipa och du tycker att de är för jobbigt att ta ut batteriet och då får du tinnituseftersom att röken aldrig tar slut ;)

Kommentarer
Postat av: ida :)

men bängla inte så mycke då ;) <3

2010-09-14 @ 17:27:16
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0