flummig bildbomb

har inte orkat skriva och orkar inte nu heller men jag är så snäll att jag gör de ändå......
heh, i måndags var jag ute och fotade mer med saga, alma följde också med. men självklart var de för mörkt ute så de blev inte en ända bra bild typ. måste verkligen gå när de är sol nästa gång! ;)
flummade hur mycket som helst.....

klättrat upp i ett träd med en sko
gick med en cykel uppför en väldigt brant backe(eller vad man nu ska kalla de, stup är kanske lite överdrivet ;)) i skogen överfull med brännässlor (typ en och en halv meter höga)
sprungit 60 meter utan byxor(?)helt utan anledning
sprungit runt inne i skolan
fastnat i nåt himla rör?
lekte moses i vassen i nån himla korg som stod på trottoaren
gungat på vip-grindar (västerbotten in publik enligt saga)
tagit ännu mera misslyckade hoppbilder

och jag var typ värsta försökskaninen för de var jag som gjorde allt? :p


här kommer i alla fall lite flumbilder ;D


ganska cool bild faktiskt ;) fattar inte hur vi kunde lyckas, hehe de va inte ens meningen ;p


alma har tagit alla kommande bilder (fint ordförråd, jag vet!)

vi hade såklart lite problem med att få upp mig i trädet.....


men till sist kom jag upp

men sen återstod de problemet att jag skulle komma ner också....


sen så får jag för mig att jag ska springa 60 meter utan byxor.... och alma och saga var väldigt uppmuntrande ;)

jaa, sen fastnar jag halvt där..... är nästan lika lång som saga annars ;)

hehe alma fastnade också nästan, saga va lite smartare och stoppade i ena benet istället ;)

å jaa, då återstår de bara att leka moses i vassen.....

heheh....


hahah, känner att de blev otroligt väldigt mycke bilder på mig har seriöst aldrig lagt ut så här mycke bilder på mig förut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0