6 september


hejhej, hinner egentligen inte skriva nu för jag ska titta på pippi med jonas ;) idag har jag i alla fall varit med saga efter skolan, vi langade massa filmer från min dator till hennes ;) så hon blev typ överlycklig och hoppade runt och sa att hon skulle se livet enligt rosa när hon kom hem ;) hahaha hon är ju som hon är, å igår när vi va ute och sprang så gjorde hon illa sig typ på sin nyckel, och hon ba: hoppas jag börjar blöda mycket! jag gillar sår! de är så fint :D och hon va hel seriös också xD sen har jag typ städat på mitt rum och när jag sett klart pippi så ska jag plugga. nu är jonas lite sur på mig eftersom jag håller på med andra saker så hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: saga

hahhahahah jag var inte helt seriös! ;D

2010-09-06 @ 20:51:16
Postat av: marcus

Sv, det är toppen =) vad gör du? Vilken av min Outfits tycker du är snyggast mer info i bloggen! :-)

2010-09-07 @ 18:45:44
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0