15 september

hejhej, kom nyss hem från mormor och morfar. dom har köpt en mops, så sjukt gulliga! i alla fall på sitt sett ;) Idag har vi varit i stan med skolan och typ intervjuat partianister (?:p) och efter skolan så pluggade jag med linnea och jag känner att de inte kommer gå helt åt helvette på SOprovet :D men man kan väl inte påstå att jag kan allt ;) skulle nog kunna mer om de inte slutade så som de alltid slutar (vi börjar prata om annat, allt spårar ut, och de slutar med att vi ser twilight eller spelar in wallander ;) till exempel idag då förhörde jag linnea på massa saker med twilight ;))

Nu ska jag svara på alla kommentarer och sen ska jag se new moon ;] hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0