13 september

hejhej... skola idag som vanligt, inte så jobbig dag men so:n förstör allting ;) jag blir verkligen helt galen på politik alltså!! idag äre ju bellas födelsedag (twilight) och jag har nyss letat fram 23(jag är lite trög men visst fyller hon 23?)små ljus som jag ska sätta på min kladdkaketårta och sen ska jag fira henne ;) helt själv, bara för att jag inte har nå galna twilight kompisar :(
hahahhaha, visst, väldigt omoget! men och? :D

Igår såg jag på high school musical (jaaa, man kan tro att jag är 10 men jag lovar, jag är 14) och så störde jag mig nå så fruktansvärt på vanessa hudgens röst! :p och sen insåg jag faktiskt att zac efron är snygg (fast inte ens i närheten av robert och taylor :D) och att han har håret typ likadant som justin bieber ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0