fuck


fint ord, jag vet. men de va de första jag kom på ;)
har försökt plugga hela dagen men de går verkligen inte!! jag klarar verkligen inte av att konsentrera mig och lära mig. jag börjar alltid greja med annat och typ fastnar vid datorn. baaaajs! och vem vill liksom kunna: dryck serveras från höger, besticken man ska andvända först ligger ytterst, mat dör när de blir över 40 minusgrader. eller de kanske va bakterier som gjorde de? SKITSAMMA! nu skiter jag i allt de här, jag orkar inte plugga, jag orkar inte med skolan! jag vill ha sommarlov igen. nu ska jag gräva ner mig i sängen och titta på one tree hill. hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

sv. samma :)

hur måru ?

2010-10-08 @ 16:31:13
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0