124 filmer......

hahha fick nyss nåt fel i huvet och bestämde mig för att skriva upp alla mina filmer.... så har suttit nu i typ en timma och skrivit upp dom. mest för att linnea skulle välja en film som vi skulle se sen ikväll xD men ja, om nån behöver lite filmtips så har jag lite filmer här ;) fast vissa kanske är lite efterblivna men dom flesta är faktiskt bra, inte för att jag har hunnit se alla än, men ändå ;p fast jag känner på mig att jag har mer filmer någon stans också :p

hemladdade

trollkarlen från oz
adventureland
dear john
fight club
fullt hus
i love you man
i rymden finns inga känslor
indiana jones
kopps
letters to juliet
livet enligt rosa
love actually
maria-antonioette
my best friends girl
original
på rymmen med pippi
sex and the city 1, 2
spring breakdown
superbad
the grudge 3
the last song
the runnaways
the yellow handkerchief
i hate valentines day
bring it on
dirty dancing
high school musical 1,2,3
17 again
a walk to remember
all about steve
bröllopsfotografen
festival
how to be
new moon
remember me
the devil wears prada
the girl next door
eclipse
titanic
valentines day
wallander gånger 12 xD (bara för att de inte fanns något gånger tecken ;))
american virgin
bröderna lejonhjärta
ronja rövardotter
into the wild
romeo och julia
vampires suck
house of wax
my sisters keeper
a cinderella story
home of the brave


grease 1,2
good luck chuck
monster till svärmor
herbie
föräldra fällan
julstrul med staffan och bengt (?) 1,2
raise your voice
familj på väg
rosa the movie
shaggy dog
allt om min buske
vi hade i alla fall tur med vädret
alla älskar alice
i taket lyser stjärnorna
livet enligt rosa
narnia
wedding crashers
mamma mia
twilight
hannah montana the movie
farsan
how you lose a guy in 10 days

köpta
mitt liv som poppstjärna
the grudge 1,2 (haha fast alma har lånat båda två för typ, 2 år sedan?:p)
flickan som lekte med elden
tonårsliv
hairspray
rosa pantern
bratz the movie (hahahahha xD men ärligt talat, den ÄR bra :p)
eva och adam
bron till terabita
kärlek vid andra ögonkastet
just my luck
hemma bäst
som man bäddar
mitt super ex
stjärnor utan hjärnor
hanging up
härmed förklarar jag er chuck och larry
mean girls
mr. beans semester
you, me and dupree
pretty woman
på spaning med bridget jones
sliding doors
och så kom polly
definitely maybe
en prinsessas dagbok
employee of the month
legally blonde 2
freaky friday
dina, mina och våra
i could never be your woman
beethoven
extreme dating
surviving christmas

Kommentarer
Postat av: Emma Olofsson [FOTO]

Hej!

Nu när jag går i skolan uppdatera jag bara på helgerna.

Ville bara infomera om det!!

Hoppas allt är bra med dig?:)<3

2010-10-15 @ 17:28:54
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: elina

haha det var ju inte lite filmer det där heller.. haha:)

2010-10-15 @ 17:38:17
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: bella

Oj jag skulle aldrig komma på så många filmer så snabbt du måste ha en super hjärna eller nåt :D hehe

2010-10-15 @ 17:54:38
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0