Hissar & Dissar


filmer- vem gillar inte filmer liksom? :d undra vad skulle jag göra om man inte kunde ladda hem, jag skulle va paaank och typ sitta på gatan och tigga pengar bara för att jag spenderat allt på filmer ;p

sommarlov- så otroligt skönt att slippa skolan, alla läxor allt annat och bara ta de lugnt, resa, bada, sola, stugan! uuuunderbart!

the twilight saga- jaa... det skiter jag i att utveckla ;)

fota- skitskoj tidsfördriv, om bilderna blir bra och om man har något att fota då vill säga ;)



plugga- skolan ska stanna i skolan och inte plåga oss hemma! + att jag suger på plugga :p

paparazzis- usch! jag tycker de är hemskt! asså kolla här, stackars michael jacksons barn!! dom kommer ut typ 0.40
http://www.youtube.com/watch?v=2OQ7WbbvTmA&feature=related
hahhaha den här tycker jag va riktigt kung, synd bara att ingen av paparazzisarna blev skadade ;p (hahah kanske lite taskigt sagt men so what(hhahhahha) :p)
http://www.youtube.com/watch?v=Nxec4gbQq-8&feature=related

sverigedemokraterna- fy fan! trodde verkligen inte att jag skulel bry mig om politik, men dom kan ju ba dra åt helvette!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0