Alla är vi besatta

Hahaha, alla är nog besatt i något?... Dom som känner mig vet att jag är ganska rejält besatt av twilight... Skrev nyss en önskelista för jag hade ändå inget annat att göra....
Innan de så tyckte jag synd om att mig för att min släckt är helt fuckad,(hon berättade att hon typ krypit runt på gräset och låtit som en björn? hur man nu låter som en björn..) men alma var tydligen oskuld... (ha.ha.ha.ha bästa humorn man har dårå)
Camilla säger:
hahah skriver önskelista  
Almaa   säger:
hah
a
Camilla säger:
New moon (pocket)
Eclipse (pocket)
Breaking dawn (pocket)
Om jag kunde drömma (ljudbok)
När jag hör din röst (ljudbok)
Ljudet av ditt hjärta (ljudbok)
Så länge vi båda andas (ljudbok)
Twilight (ljudbok)
New moon (ljudbok)
Eclipse (ljudbok)
Breaking dawn (ljudbok)

Almaa   säger:
jag önskar mig löshår, bara så du vet  
Camilla säger:
haha okej  
Almaa   säger:
snälla lilla milla
Camilla säger:
.......
du, snälla lilla alma säger då jag!
Almaa   säger:
vrf?
Camilla säger:
löshår? du har ju fan 3 olika färger tyP?

intresseklubben antecknar förstår jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0