sötunge

Igår:
Jag- gissa vem som var här idag?
Jonas- vem?
Jag- men gissa
Jonas- Robert, Kristen och Taylor?

Han var helt seriös, stackarn är 4 år och jag har redan hjärntvättat honom. Idag när han kom hem från dagis så påstod han att Taylor hade varit på hans dagis och letat efter Kristen och Robert för att han var så arg (spoiler)för att Bella kommer bli en vampyr....

Och för nån månad sen så var mamma, pappa och Jonas i stan och åt och då hade han suttit där och pratat om vem som var varulv och vem som var vampyr, vem som hatade vem och vilka som var tillsammans. Hahah han är ju för söt, jag är riktigt stolt och jag kan hemskt gärna erkänna att de är jag som uppfostrat honom till det ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0