4 november

Usch, nu börjar ju skolan snart igen! Idag blir de å göra samma sak som jag har gjort hela lovet, ingenting ;) Ska nog baka något också, men vad vet jag inte. Nåt tips på vad man kan baka? Haha nu sitter jag och lyssnar på julmusik och äter pepparkakor. Verkligen beroende framkallande! Är jätte taggad på julpynta men de är ju som ett tag kvar... :p Asså jag har insett att jag verkligen älskar julen! :p De är så himla mysigt ju, och de är ju inte helt fel med massa julklappar ;)

Förra året var de kanske lite överdrivet med snö, eller?...


Kommentarer
Postat av: saga

haha här har man typ gått runt och svettats nästan för att det ät så varmt när man har en tunn tröja ;)

2010-11-04 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0