29 november

hejhej, nu sitter jag och försöker plugga biologi, är redan less och jag har typ svarat på tre instuderingsfrågor ;) Sks väl plugga ihjäl mig och sen gå och dela ut new body. Till alma: förlåt, men jag haaaaaatar eran hund från och med nu. vi har haft honom i ett dygn och han har redan hunnit kissa i min säng, hållit mig vaken hela natten(typ) kissat på mitt golv, kissat i hallen, spytt i köket och ätit upp en halv tennisboll. OCH VI HAR BARA HAFT HAN I ETT DYGN! undra hur mycket han kommer ha kissat och spytt innan fredag..... varför kan han inte vara lika snäll och söt som här?....





Kommentarer
Postat av: AlmaaaA

Nämen lilla gubben är juh jätte rädd, han vill juh ha sin matte(mig asså), ni måste juh ta han om han, annars blir han juh jätte ledsen

2010-11-30 @ 19:17:48
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0