26 november

hej, jag lever faktiskt! otroligt nog. Har behävt plugga ihjäl mig kemi hela veckan, eller hela veckan. Måndan va jag för lat för att plugga. Tisdag sov vi i bullmark med klassen(de va faktiskt skoj :o) och då var vi ledig på onsdagen men eftersom jag, emma och selma va uppe till typ 4, så råkade jag somna... och när jag vaknade var jag för trött för att plugga. Och sen i torsdags så skulle jag verkligen plugga men då skulle tydligen emma vara med mig? så då såg vi film samtidigt som vi pluggade, och jag kan tydligen bara göra en sak på samma gång. Men jag pluggade faktiskt lite på kvällen, och provet idag gick väl inte så superbra men förhoppningsvis klarade jag det.

Känner ba att jag måste berätta lite om övernattningen nu ;p
Vi lekte massa lekar, såg film, gymmade(?) å massa sånt ;) Vi körde typ nå grejs då man skulle stå kille tjej, och sen (heheh de går typ inte att förklara) skulle man typ suga fast ett oh papper och skicka vidare ;p sen skulle man typ göra charader av folk i skolan, hahah ;) och nå utmaningar, typ 5 armhävningar med klapp, dricka 10 glas vatten, pussa alla på kinden, osv ;) Sen såg vi på salt, jag gillar verkligen inte så himla fakeade filmer när man typ hoppar mellan lastbilar ;) Efter filmen så var jag för pigg för att sova så då satt jag och flummade med emma, selma joinade oss efter ett tag. Vi satt typ och bitchslapa varandra för att hålla oss vakna, men sen behövde vi vila lite och då somnade jag på philips, emmas och selmas madrass, men jag skulle typ egentligen sova fem personer bort ;)

hahah okej väldigt intressant förstår jag.

Kommentarer
Postat av: EMMA IGEN

hahaha de var så jävla kul!
"satt och bitchslapa varandra"

2013-05-17 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0