18 november


ETT ÅR KVAR TILL BREAKING DAWN DEL ETT ;D

Hejhej, insåg nyss att de snart är första advent hur underbart är inte de?! gud vad jag älskar julen alltså! :)
Har nyss varit på gymmet och sen simmat med Saga. Nu känner jag att jag verkligen måste plugga engelska glosor och skriva på ett deckarkapitel. Imorgon ska jag tydligen hämta Jonas från dagis, känns ganska drygt för de är typ två kilometer dit ;p hahahah ^^
Sen blir de å äta tacos hos Saga och sen baka pepparkakor och tagga julen ;) Ne nu ska jag faktiskt plugga, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

shit shit, jag blir lite avundsjuk på ditt liv, speciellt det där med pepparkaksbakningen!:)

2010-11-19 @ 00:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0