GRATTIS!

Jaha då börjar jag med att gratta mig själv på namnsdag och sen fortsätter jag med att gratta linnea och saga på namnsdan också. Sen så fyller VÄRLDENS UNDERBARASTE människa år idag! ROBERT PATTINSON <33333 Och min kusin fyller också år idag.. ;)
Så grattis allihopa!






hahahha wallander! xD

Idag så har vi varit sargvakt- findland-poland  (och ja, jag vet att det heter polen men poland är mycket snyggare...)
Poland förlorade med 11-0, jag tycker ganska synd om dom :( men dom sög faktiskt, alla förutom kristen stewart (hon hette egentligen typ natalia legowska, men hon va så lik kristen så jag och saga döpte hon till kristen ;))

Nu ska snart jag och saga till ica och köpa typ godis och gott till ikväll när vi ska sova hos malin och johanna :) hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Tack=)

2010-05-13 @ 15:06:05
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) Nu har jag i sammarbete med nelly.com startat en tävling där jag lottar ut två goodiebags!

Hur enkelt som helst att vinna. Kika in tävlingen här.



http://vadfanskajagheta.se/2010/may/vinn-goodiebags.html



Vore superkul om du var med!

2010-05-13 @ 15:49:17
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: clara

ja verkligen! urgulliga, som handen i handsken;p

2010-05-13 @ 17:48:39
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

Twilight-paret i våldsamt gräl



"Hon anklagade honom rätt framför regissören och hela teamet."



Stjärnorna från Twilight-succén, Robert Pattinson och Kristen Stewart, har sedan en tid tillbaka varit ett par.



Men nu verkar det vara trubbel i paradiset - paret började nämligen gräla våldsamt under en filminspelning.



Skådespelarna befann sig nyligen i Kanada för att spela in en scen till The Twilight Saga: Eclipse'.



Och enligt uppgifter ska Kristen ha blivit rasande när Robert anlände sent till filminspelningen - eftersom han varit på en burlesquebar alldeles för länge.



– När Robert anlände började han och Kristen bråka. Hon anklagade honom för att ha tagit ett senare flyg från London eftersom han hängt för länge på en burlesquebar. Hon anklagade honom rätt framför regissören och hela teamet, uppger en källa, enligt New York Post.



Pattinson hade svårt att lugna ner sig och teamet tvingades ta en paus från inspelningen.



– Han tog det inte alls bra. De var båda så upprörda att hela teamet tvingades ta en timmes paus för att få saker och ting att lugna ner sig, tillägger källan för New York Post.



Men regissören David Slade förnekar att grälet ska ha ägt rum och menar att filminspelningarna gick enligt planerna.



sry milla

2010-05-13 @ 22:33:46
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0