Första doppet!

jaha då va första doppet avklarat, ångrar mig nästan lite att jag badade, för tänk om jag blir sjuk nu när jag och saga ska till kreta. Det är ju bara 16 dagar kvar! :D efter skolan for jag hem och bytte om till bikini och sen cyklade jag till segasjön, där badade jag, rebecka s, rebecka l, maja och emma n :) det var inte så jätte kallt i vattnet men man svettades ju inte direkt ;)

måste bara tillägga att jag är extremt teknisk! jag fick inte ut batteriet från min egna kamera :]


har massor av bilder att lägga ut nu så tyvärr får ni stå ut med mer bilder ;)


det var varmast om man höll sig under vattnet ;)


emma hade fin handduk




rebecka hade då inte världens coolaste kamera?!




ASSÅ KRISTEN! ÄR DET BARA JAG SOM SER ATT DET DÄR ÄR KRISTEN STEWART?! så likt!




död fisk :s


vilken kamera säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: ella grön

haha nej;)

2010-05-19 @ 23:14:44
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0