1 månad imorgon



LIIITE TAGGAD ELLER?!
imorgon är det exakt en månad kvar till jag och saga och hennes föräldrar åker till kreta! :D saga är det bästa jag har ;) tänk om jag inte skulle känna dig, vad fan skulle jag göra då?! :P (ida åsén jag älskar dig mer än allt annat också ;) )

Slutade skolan halv 1, saga följde sen med mig hem och vi såg one tree hill, spelade kort och kärade ner oss i snygga kända killar ;)
Sen for vi och hämtade Jonas på dagis och när vi kom hem så strulade det lite grann men vad som hände tycker jag inte är värt att nämna... det handlade i alla fall om bajs och spya, mer delatjerat blir det inte! ;)

Nu tror jag att jag ska ta och plugga lite glosor och sen se dawson's creek. skit bra sida- http://tvshack.net/
å här kommer några bilder från i helgen när jag sov hos saga :)


först var vi på stan och provade massa skojiga skor och lite sånt, och konstigt nog så var dom där faktiskt SKÖNA! ;)


sen var vi ganska tjocka ;) efter majbrasan blev det dags för godis och one tree hill tillsammans med maja, johanna och malin :)


before


after...


och jag tycker jag har ganska söt pyjamaströja ;)


och jaa.... jag låter bilden tala för sig själv..... xD

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

härliga bilder:D haha



svar: åh, jag vill veta vem jag är lik!:D:D tell me när du kommer på:D

2010-05-03 @ 20:20:40
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: ida :)

jag älskaaaaaaaar diiiiig <33333

nästan lite mer än va ja älskar jonas, fast bara lite <333

2010-05-03 @ 22:33:50
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Saga

Du är bättre än dom bästaste! :D

2010-05-04 @ 07:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0