sportlov

hejhej, förlåt att jag inte har skrivit nu på typ 5 dagar... de är sportlov och jag har blivit super beroende av one tree hill igen... men jag har typ suttit vid datorn 24/7 men jag har bara sett one tree hill :p och kollat bloglovin då och då ;) men de har varit så skönt att inte behöva tänka på bloggen... jag har tänkt lite på att sluta blogga men jag tror jag kommer sakna det, så jag har bestämt mig för att spara bloggen men inte blogga lika mycket som förut.

jag kan skriva lite fort bara vad vi gjort på sportlovet :)

Måndag

vi åkte upp till piteå och badade på piteå havsbad, på kvällen for vi till ett ställe som var typ som leos lekland, där åt vi även middag och spelade biljard och lite sånt skoj. sen vid 8-9 gick vi till hotellet och alla var sjukt trötta men jag var tvungen att kolla på ett avsnitt av oth så då gjorde jag det och vid 10 vände jag mig om och då såg jag 4 sovande människor xD

 

Tisdag

Vaknade av att Jonas hoppade i min säng, då var det bara att göra sig iordning för hotellfrukosten, den åt vi på hotellet. Sen var det tänkt att vi skulle fara och gå på stan men det blev inte av för Jonas somnade i bilen så vi for bara på dollar store. sen långa bilresan hem, som inte är så lång om man kan se one tree hill ;)

 

Onsdag

På dagen var jag med Alma, tittade på dom ur söta valparna och sen på kvällen for jag, linnea, saga och hennes mamma och såg farsan på bio, den var sorglig men as skojig xD om man inte skrattade så grät man ;)

Torsdag

Jag var bara hemma och såg one tree hill hela morgonen/dagen/kvällen/natten ;)

Fredag

första dagen på lovet som jag kom ut i det fina vädret ;) jag och linnea grillade korv och marsmallovs (jag har absolut ingen aning om hur det stavas xD) och sen spelade vi in världens knäppaste film och kollade på lite filmer som linnea och hennes kompisar spelat in för länge sedan ;) sen såg jag one tree hill på kvällen.

Idag
jag har deppat för att lovet är slut snart och att skolan börjar och sen har jag sett one tree hill ;)

 

Alla som läst allt är guld värda ;) ♥

Jag lägger in bilder ikväll eller imorgon


Kommentarer
Postat av: bea

yeah jag är guldvärd;) hihi okej skönt att höra!

jo med mig är det super är jätte trött! men annars är det bra!



händer ikväll då?

kram

2010-03-13 @ 18:53:03
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jo då, det funkar.. :P



om en timma börjar mello. ska du se? :)

2010-03-13 @ 19:02:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sagha

okej ja jag med:)

2010-03-13 @ 21:06:30
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: clara

jodå, kunde varit bättre men;/

sj?:)<3

2010-03-13 @ 21:39:11
URL: http://claraandersonn.blogg.se/
Postat av: ella grön

härligt! vad bra:)tack så mycket

2010-03-14 @ 21:07:40
URL: http://ellagron.blogg.se/
Postat av: Toviiz

Tack (: Fiin blogg själv ^^ Jaaara själv då ? ^^ (:

2010-03-15 @ 18:12:54
URL: http://tofflaanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0