Sämst!

sämst uppdatering, jag vet!
men det är så mycket nu (som alltid) och jag har inte sån jätte lust att blogga längre, så ni får leva med att det bara blir typ två inlägg i veckan, men när jag får lite mer tid över så ska jag bli bättre på blogga!
jätte skoj att jag börjar få ganska mycket många besökare :)

 

Idag har jag varit i stan med saga och vi köpte present till Linnea sen köpte jag inget mer. Ikväll har vi träning, eller om typ 40 så jag måste ta och göra lite grejer nu innan sen ska jag byta om och göra mig iordning till träningen. Skriver mer ikväll, det lovar jag!







hahha typ så känner jag mig ;) (man måste faktiskt bjuda lite på sig själv, och jag är ett levande avbildning av det) (jag vet inte vad avbildning är)



Kommentarer
Postat av: emmaaaa

bara så du är vet du är DÖD imrn om du inte tar bort bilden :]

2010-04-14 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0